• Dostawa

Twoja paczka jest w dobrych rękach!

Od początku do końca dbamy o Twój komfort.

Jakość produktu nie ma wielkiego znaczenia w momencie, gdy nawet do Ciebie nie dotrze lub ulegnie jakiekolwiek szkodzie.
Dlatego też podjęliśmy współpracę z najlepszym dostępnym na rynku dostawcą usług kurierskich, czyli firmą DHL.


Nie możesz odebrać paczki?
O to również zadbaliśmy!

Dobrze wiemy, jak czasem bywa w życiu, gdy w ostatniej chwili wypadnie Ci ważne spotkanie i wiesz, że nie dasz rady odebrać swojej paczki.
Z nami to nie problem!

Dzięki usłudze przekierowania paczki możesz zupełnie za darmo zmienić datę i miejsce dostawy. Zobacz jakie to proste:

;amp;rel=0&modestbranding=1&enablejsapi=1
PRZEKIERUJ PACZKĘ

lub czytaj więcej o tym, jak to działa.


Koszty dostawy

  1. Koszt dostawy ponosi Kupujący. Wybór sposobu dostarczenia przesyłki dokonywany jest przez Kupującego podczas składania zamówienia..
  2. Aktualny cennik kosztów przesyłki:

Rodzaj wysyłki

Wartość zamówienia do 300zł

Wartość zamówienia powyżej 300zł

Kurier DHL

15,00

gratis

Kurier DHL – POBRANIE

20,00

20,00

 

Zamówienia są wysyłane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem firmy: DHL na adres wskazany w formularzu. Średni czas dostawy to 1-2  dni robocze. 

  1. Szczegółowy opis dotyczący sposobów dostarczenia przesyłek i warunków świadczenia usług znajduje się na stronach naszych dostawców usług transportowych (kurier DHL)
  2. Średni czas dostawy jest zależny od wybranego sposobu dostawy, o czym Kupujący jest powiadamiany w trakcie składania zamówienia.
  3. Każdą przesyłkę kurierską wskazane jest otworzyć w obecności kuriera. Ważnym elementem przy składaniu reklamacji uszkodzonej lub niekompletnej przesyłki powinien być protokół sporządzony przez kuriera w chwili otrzymania przesyłki z oznaczoną datą i godziną. W zaistniałej sytuacji wskazany jest niezwłoczny kontakt Kupującego ze Sklepem. Każdy Kupujący ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Kurier na żądanie Kupującego ma obowiązek sporządzić protokół szkody lub rozbieżności towaru z zamówieniem.
  4. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.